Поиск

Выпуск
Название
Авторы
Does Maternal HIV Infection Affect Neonatal Outcomes?
Zarkesh M., Kermani F., Ghalibaf M., Orooji A., Moradi R.
Evaluating the Relationship between Various Risk Factors and COVID-19 Incidence in People Living with HIV: A Cross-Sectional Study
Harandi H., Afroughi F., SeyedAlinaghi S., Manshadi S., Parmoon Z., Rasheed M., Rasoulinejad M., Yarmohammadi S., Mehraeen E., Dadras O.
Outcomes of Total Hip Arthroplasty Performed for HIV-Associated Osteonecrosis in China: A Retrospective Cohort Study
Li K., Ma R., Zhao R., Zhang Q.
Dynamic Linkages among HIV/AIDS, Health Expenditures, Environmental Degradation, Life Expectancy, and Economic Growth: A Case of Eastern Africa Countries
Govdeli T.
Identification of Two HIV-1 CRF01_AE/B Recombinant Forms and a CRF01_AE/B/C Recombinant Form in Hebei Province, China
Tang X., Liu M., An N., Zhang X., Wang Y., Li Y., Lu X.
A Phase-IV Non-interventional Study to Assess Virological Effectiveness, Safety, and Tolerability of DTG-based Antiretroviral Therapy in HIV-1 Infected Indian Persons Living with HIV
Ashta K., Arora S., Khanna R., Raman N., Anilkumar A., Mohan C.
A Step Towards Optimization of Amide-Linked Coumarin Pharmacophore: As an Anti-HIV Agent
Joshi H., Kumar V., Purohit P., Pandey I., Joshi G.
The Upper-gastrointestinal Endoscopic Findings of People Living with HIV: A Systematic Review
SeyedAlinaghi S., Mehraeen E., Saki S., Fathi Amrollah M., Sanaati F., Varshochi S., Mahrokhi S., Karimi E., Matini P., Ali Z., Siami H., Mirzapour P., Janfaza N., Dadras O.
Associated Factors of Sexual Initiation among Male Vocational High School Students in Zhejiang Province, China: A Cross-sectional Study
Zhao X., Yang Z., Wang H., Huang Y., Chen W.
Knowledge about HIV and Stigmatizing Attitudes of Medical Students in Saudi Arabia Towards Patients with HIV/AIDS: A Cross-Sectional Nationwide Study
Hakami E., Alghamdi A., Alwayel Z., Hakami F., Almurakshi M., Alghamdi O., Ghazzawi M., Alhazmi A.
1 - 10 из 10 результатов
Подсказки:
  • Ключевые слова чувствительны к регистру
  • Английские предлоги и союзы игнорируются
  • По умолчанию поиск проводится по всем ключевым словам (агенс AND экспериенцер)
  • Используйте OR для поиска того или иного термина, напр. образование OR обучение
  • Используйте скобки для создания сложных фраз, напр. архив ((журналов OR конференций) NOT диссертаций)
  • Для поиска точной фразы используйте кавычки, напр. "научные исследования"
  • Исключайте слово при помощи знака - (дефис) или оператора NOT; напр. конкурс -красоты или же конкурс NOT красоты
  • Используйте * в качестве версификатора, напр. научн* охватит слова "научный", "научные" и т.д.